شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19819
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 15 بهمن 1402 - 12:52 | 70 بازدید | ارسال توسط :
طی بازدید از شرکت صنایع الکترونیک مادایران مطرح شد:

برقراری امنیت، زمینه‌ساز گسترش تولید و رونق اقتصادی است

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر لزوم افزایش تعامل بین مجموعه نیروی انتظامی و واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: این مهم در راستای ارتقای توانمندی و توسعه اقتصادی البرز امری ضروری است. به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، یداله مالمیر در حاشیه بازدید سردار حمید هداوند فرمانده نیروی انتظامی استان که از […]

برقراری امنیت، زمینه‌ساز گسترش تولید و رونق اقتصادی است

نائب رئیس اتاق بازرگانی البرز با تاکید بر لزوم افزایش تعامل بین مجموعه نیروی انتظامی و واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: این مهم در راستای ارتقای توانمندی و توسعه اقتصادی البرز امری ضروری است.

به گزارش مسیحااقتداریان خبرنگار صدای چراغ روشن، یداله مالمیر در حاشیه بازدید سردار حمید هداوند فرمانده نیروی انتظامی استان که از شرکت صنایع الکترونیک ماد ایران مستقر در منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام انجام شد، اظهار کرد: افزایش تعامل بین مجموعه نیروی انتظامی و واحدهای تولیدی و صنعتی در راستای ارتقای توانمندی و توسعه اقتصادی البرز امری ضروری است.

در جریان این بازدید سردار حمید هداوند فرمانده نیروی انتظامی البرز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های ارزنده صنعتگران و تولیدکنندگان بر نقش اثرگذار واحدهای صنعتی و تولیدی در ایجاد رونق اقتصادی استان تاکید کرد.

در ادامه این بازدید یداله مالمیر رئیس هیات مدیره خیرین امینت‌ساز استان ضمن قدردانی از حضور و همراهی فرمانده محترم انتظامی البرز، تداوم و استمرار انجام اینگونه بازدید‌ها از سوی مسئولان و مدیران استان را موجب دلگرمی و قوت قلب صنعتگران و تولیدکنندگانی دانست که در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.