شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 14784
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 10 مرداد 1402 - 14:34 | 76 بازدید | ارسال توسط :
در راستای تجهیز مراکز آموزشی و بسط فعالیتهای اجتماعی محور انجام شد؛

امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۵

🔹 معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از امضای تفاهم نامه مشترک با آموزش وپرورش با هدف تجهیز مدارس و مراکز آموزشی محلات باب الرضای تهران خبرداد. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، مهدی اسمعیلی گفت : تفاهم نامه مشترکی  به منظور ایجاد تعامل دوسویه و رسیدن به هدف اصلی خود در زمینه […]

امضای تفاهم نامه همکاری میان شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۵

🔹 معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۵ از امضای تفاهم نامه مشترک با آموزش وپرورش با هدف تجهیز مدارس و مراکز آموزشی محلات باب الرضای تهران خبرداد.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه۱۵، مهدی اسمعیلی گفت : تفاهم نامه مشترکی  به منظور ایجاد تعامل دوسویه و رسیدن به هدف اصلی خود در زمینه آموزش‌های شهروندی در مدارس، حمایت از مدارس منتخب در زمینه های عمرانی، تجهیزی، مناسب سازی و برنامه ای با آموزش و پرورش منطقه منعقد شد.

🔹 او افزود : موضوعاتی نظیر مناسب سازی، تعمیر و بهسازی سرویس های بهداشتی،تهیه کولر، نقاشی،  اجرای عملیات آسفالت ، تهیه و تعمیر رویه و کفی میزها و نیمکت‌ها، تهیه لوازم ورزشی، تهیه لوازم التحریر و … ازجمله محورهای تفاهم نامه همکاری مشترک فی مابین بوده که با حضور مدیران ارشد دو نهاد به امضاء رسید.

🔹اسمعیلی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، اجرای طرح شهردار مدرسه، شهر در دست بچه‌ها، استقبال از مهر، کانون نوجوانان(دهه هشتادی‌ها) و … از جمله برنامه های موضوعی اجرا شده توسط اداره آموزش های شهروندی در مدارس و مراکز آموزشی محلات منطقه ۱۵ بوده است.

🔹 برپایه این گزارش ؛ فعالیت‌های عمرانی نیز در مدارس طبق این قرارداد آغاز و این طرح با مشارکت معاونت های خدمات شهری و محیط زیست، فنی و عمران و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۵ در حال برگزاری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.