شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19647
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 09 بهمن 1402 - 18:51 | 34 بازدید | ارسال توسط :

افتتاح برج نوآوری پارک علم‌وفناوری دانشگاه شهید بهشتی با مشارکت همراه اول

🔹مدیرعامل همراه اول در جریان آیین افتتاح برج نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی که امروز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، وعده انتقال بخش مهمی از فعالیت‌های هوش مصنوعی اپراتور اول به این مرکز را داد. 🔹اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول: دانشگاه‌های ما مملو از نیروهای انسانی نخبه و خوش‌فکر است و […]

افتتاح برج نوآوری پارک علم‌وفناوری دانشگاه شهید بهشتی با مشارکت همراه اول

🔹مدیرعامل همراه اول در جریان آیین افتتاح برج نوآوری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی که امروز دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، وعده انتقال بخش مهمی از فعالیت‌های هوش مصنوعی اپراتور اول به این مرکز را داد.

🔹اخوان بهابادی، مدیرعامل همراه اول: دانشگاه‌های ما مملو از نیروهای انسانی نخبه و خوش‌فکر است و در حال حاضر راهی جز نزدیک شدن صنعت تلکام و دانشگاه وجود ندارد.

🔹سید محمودرضا آقامیری، رییس دانشگاه شهید بهشتی: همراه اول نماد یک فناوری و حرفی جدید است و دانشگاه می‌تواند به تربیت نیروی انسانی متخصص برای این شرکت و صنعت تلکام کمک کند.

🔹محمدصادق خیاطیان، رییس صندوق نوآوری و شکوفایی: درخواست ادامه این مسیر همکاری را از دانشگاه شهید بهشتی و همراه اول داریم.

🔹فریبرز مسعودی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی: افتتاح این مرکز نوآوری گامی در راستای تحقق سند تحول دانشگاه شهید بهشتی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.