شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Tuesday, 21 May , 2024
امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20130
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 24 بهمن 1402 - 11:31 | 36 بازدید | ارسال توسط :

ارائه بسته ویژه اعیاد شعبانیه توسط همراه اول

🔹همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت‌های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین‌العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) بسته ویژه‌ای را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و همچنین انارستان تدارک دیده است. 🔹بسته اعیاد شعبانیه ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول شامل «سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و […]

ارائه بسته ویژه اعیاد شعبانیه توسط همراه اول

🔹همراه اول به‌مناسبت فرارسیدن ماه شعبان و ولادت‌های پرنور حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع)، حضرت زین‌العابدین(ع) و حضرت مهدی(عج) بسته ویژه‌ای را برای تمامی مشترکان دائمی، اعتباری و همچنین انارستان تدارک دیده است.

🔹بسته اعیاد شعبانیه ویژه مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول شامل «سه گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» می‌شود که متقاضیان می‌توانند این بسته سه روزه را با ۶۰ درصد تخفیف، به قیمت ۱۲ هزار تومان تهیه کنند.

🔹مشترکان انارستان نیز می‌توانند بسته سه روزه ویژه اعیاد شعبانیه شامل «یک گیگابایت اینترنت و سه ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت» را به قیمت سه هزار تومان خریداری کنند.

🔹فرصت فعالسازی مرحله اول این طرح از امروز سه‌شنبه ۲۴ تا پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ است و مرحله دوم نیز همزمان با نیمه شعبان و از شنبه ۵ اسفند تا دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ خواهد بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.