شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 19025
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 18 دی 1402 - 18:37 | 52 بازدید | ارسال توسط :
در ۳۱۸ نقطه؛

بیش از ۱۱هزار متر از آب روهای شمال تهران بهسازی شد

آب روهای شمال تهران با هدف جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و رفع آبگرفتگی معابر با شناسایی ۳۱۸ نقطه به متراژ ۱۱هزار متر ساماندهی و بهسازی شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: طبق نیازسنجی های انجام شده در سطح معابر شمال تهران و به […]

بیش از ۱۱هزار متر از آب روهای شمال تهران بهسازی شد

آب روهای شمال تهران با هدف جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و رفع آبگرفتگی معابر با شناسایی ۳۱۸ نقطه به متراژ ۱۱هزار متر ساماندهی و بهسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، مجید افشاری معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: طبق نیازسنجی های انجام شده در سطح معابر شمال تهران و به درخواست شهروندان نقاطی که نیاز به ساماندهی داشتند شناسایی و اولویت بندی بر روی معابر اصلی و فاقد نهر و جدول انجام و تا کنون ۳۱۸ نقطه از منطقه با هزینه ای بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ساماندهی شده است.

او افزود: اقدامات انجام شده شامل اجرای جدول ایستاده در سواره رو ها و پیاده روها، کف کشی نهر، اجرای نهر روسی، کانیو مرکزی و جانبی، نهر روباز و روبسته و … بوده است.

افشاری تصریح کرد: عملیات نهر و جدول در بخش هایی از خیابان های استخر، شهید لواسانی، شهید نوریان، شهید ثروتی، نارنجستان ششم، شهید کچویی، شهید اعجازی، شهید باهنر، ولیعصر، بزرگراه های ارتش، شهید صدر، شهید بابایی و … انجام شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.