شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20047
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 21 بهمن 1402 - 19:03 | 129 بازدید | ارسال توسط :

بیانیه فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت ۲۲ بهمن ماه

فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت ۲۲ بهمن ماه بیانیه ای صادر کرد. 
بیانیه فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور به مناسبت ۲۲ بهمن ماه

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و ادب خدمت تمامی هموطنان عزیز

فرا رسیدن روز ۲۲ بهمن، یادآوری می‌شود که ملت ایران با سربلندی و ایثارگری خود در مقابل سرکوب و استبداد، جانبازان، اسرای جنگی و دفاعی و سایر مظالم نظامی و سیاسی برخی قدرتمندان خارجی، برای حفظ استقلال و آزادی خود تلاش بی‌دریغی می‌کند.

روز ۲۲ بهمن همچنین نمادی است از قدرت و وحدت ملت ایران در مقابل تهدیدات خارجی و دشمنان درونی. این روز، نشانه‌ی مقاومت و عزم ملت در دفاع از این بخشی از جهان است که بر ضد آزادی و استقلال عمومی می‌کوشند.

اما امروز، بیش از هر زمانی، نیازمند وحدت داخلی و تجدید نظر در سیاستمداری و رهبری می‌باشیم. با یکدیگر به جای سیاسیات و اختلافات، باید با اتحاد و همدلی برای حفظ امنیت و رقم زدن بر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورمان تلاش کنیم. الزامات مدیریت منطقه‌ای و برون‌امدی را نیز می‌بایست در سیر توسعه کشور ورزید.

در این روز تاسیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین روز انقلاب، باید به خاطر بیاوریم که برآورده کردن مقدسات انقلاب و حقوق شهروندی، قدرت هر یک از ما هست و تنها به وحدت خویش قوی خواهیم بود.

بر این اساس امروز روزی است برای تجدید عهد با ارزش‌هایی نظیر استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی و حقوق بشر و مبارزه بی‌وقفه با فساد و سوءاستفاده از مقامات عمومی.

بدانیم که به همین دلیل باید هر روز را برابر با ۲۲ بهمن زندگی کنیم و در مقابل تمامی تهدیدات به منافع و منش نظامی و اجتماعی، سختگیری و خشونت قانونی و تهدیدات خارجی مقاومت کنیم.

از همگان خواهشمندیم در این روز، قلب‌هایمان را به نگرانی هایش همنوا کنیم و با همدلی، از هر طریقی که ممکن است، در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشورمان به سوی آینده ای روشن قدم برداریم. باور داریم که با وجود تمام حوادث و ناامنی های روزمره، آینده ایران روشن و برافروخته است.

از خداوند متعال خواهشمندیم که ایران را در راه خیر و عدالت هموار سازد و به ملت ما اجازه دهد تا به عنوان سرآمد و نمادی از صلح و امنیت در منطقه و جهان به ارمغان بیاورد.

سلامتی فرزندان عزیز است و برادران و خواهران گرامیمان را از خداوند متعال خواستاریم. این روز را به تمامی جانبازان بخصوص شهیدان و مجاهدین تقدیم می‌کنیم و آنها را به یاد می‌آوریم که با دلاوری و تلاش بی قطعی خود، امروز ما در این تکوین آزاد و مستقل زندگی می‌کنیم.

به ختم این بیانیه، تقدیر و قدردانی خود را از همسران، پدران و مادران و شاگردان جانبازان و شهدای این مرز و بوم ابراز می‌کنیم که با تحمل گرفتاری ها و غم و سوزان تمام روزها به سربلندی ادامه می‌دهند.

یا حق

حسین فسایی_ فرمانده بسیج جامعه اسلامی کارگران کشور

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.