شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20086
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 23 بهمن 1402 - 17:32 | 62 بازدید | ارسال توسط :

پلازای ١۵٠٠ متر مربعی در خیابان شریعتی احداث می شود

پلازای ١۵٠٠ متر مربعی جنب یکی از مجتمع های اداری تجاری در خیابان شریعتی احداث می شود. به گزارش صدای چراغ روشن به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٣، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی در این باره اظهار داشت: طی نشست ها و جلسات متعدد با مسئولین یکی از مجتمع های اداری و […]

پلازای ١۵٠٠ متر مربعی در خیابان شریعتی احداث می شود

پلازای ١۵٠٠ متر مربعی جنب یکی از مجتمع های اداری تجاری در خیابان شریعتی احداث می شود.
به گزارش صدای چراغ روشن به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ٣، فرزاد فرهادیان معاون فنی و عمرانی در این باره اظهار داشت: طی نشست ها و جلسات متعدد با مسئولین یکی از مجتمع های اداری و تجاری در خیابان شریعتی، فضایی جهت احداث پلازای شهری به منظور ایجاد فضای سبز شهری و پاتوقی برای گفتمان شهری پیش بینی شد.
فرهادیان به نقش بسیار مهم پلازاها در حیات اجتماعی و مدنی جوامع شهری اشاره کرد و افزود: این عملیات عمرانی در دو فاز پیاده روسازی، ساماندهی شبکه آبهای سطحی و فضای سبز و در نهایت توسعه این پلازا با نصب مبلمان شهری و …. همزمان با افتتاح این مرکز اداری و تجاری اجرا می شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ٣ با بیان اینکه پلازاها، در قالب یک فضا با کاربری های مختلف و جمعی به عنوان نماد پویایی و در راستای توسعه پایدار در شهر عمل می کنند، ابراز داشت: هدف اصلی از ایجاد این مکان ها، به وجود آوردن مکانی برای پیاده روی، مطالعه، اوقات فراغت، گفت و گو و تماشای محیط های پیرامونی و ایجاد فضای سبز جهت استفاده شهروندان است .

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.