شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 23699
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 26 تیر 1403 - 2:11 | 65 بازدید | ارسال توسط :

دیدار نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس با مسعود پزشکیان

نشست نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با رییس جمهور منتخب، عصر شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ در سالن اجلاس سران برگزار شد.
دیدار نمایندگان ادوار و دوره دوازدهم مجلس با مسعود پزشکیان

به گزارش صدای چراغ روشن، این نشست به همت ناصر نصیری، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرمی و ریاست مجمع نمایندگان ادوار مجلس ستاد انتخابات مرکزی مسعود پزشکیان در سالن اجلاس سران برگزار شد. در این مراسم مسعود پزشکیان با جمع کثیری از نمایندگان فعلی و ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کرد.

دراین دیدار فریده اولاد قباد، نوری قزلچه، قدرتعلی حشمتیان، احمد عزیزی و … ضمن تبریک به رییس‌جمهور منتخب، طی سخنانی کوتاه پیشنهادات و نظرات خود را جهت کارآمد کردن دولت چهاردهم ارایه دادند.

در این دیدار صمیمانه رییس‌جمهور منتخب ضمن تشکر از رهنمودها و پیشنهادات ارائه شده طی سخنانی کوتاهی اظهار داشت : وقتی با من طوری برخورد می کنند که انگار کسی شده ام، از خودم می ترسم. اما من مثل شما هستم؛ همان آدمم؛ هیچ اتفاقی نیفتاده؛ همان آدمی که در مجلس با شما راه می رفتم، دست می دادیم و شوخی می کردیم.

پزشکیان گفت: اگر بی خود و بی جهت از من تعریف کنید تصور می کنم کسی شده ام؛ بنابراین شما هستید که من را تبدیل به یک آدم غیرمتعارف می کنید.

خبرنگار: علیرضا نیاکان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.