شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11452
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 29 اسفند 1401 - 3:43 | 58 بازدید | ارسال توسط :

برج آزادی در ایام نوروز میزبان گردشگران است

مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی با برنامه‌های ویژه در ایام نوروز از ۱ تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ میزبان گردشگران داخلی و خارجی است. این مجموعه با همکاری شهرداری منطقه ۹  بابرگزاری ویژه‌برنامه “نوروزگاه آزادی” میزبان مسافران نوروزی پایتخت است. برپایی گذرگاه اقوام (چادرهای عشایر و آئین‌های سنتی، غذا و موسیقی اقوام […]

برج آزادی در ایام نوروز میزبان گردشگران است

مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی با برنامه‌های ویژه در ایام نوروز از ۱ تا ۱۲ فروردین از ساعت ۹ تا ۲۰ میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.
این مجموعه با همکاری شهرداری منطقه ۹  بابرگزاری ویژه‌برنامه “نوروزگاه آزادی” میزبان مسافران نوروزی پایتخت است.
برپایی گذرگاه اقوام (چادرهای عشایر و آئین‌های سنتی، غذا و موسیقی اقوام ایرانی)، غرفه‌های سوغات، صنایع دستی،  موسیقی ملل ( تاجیک، افغان و هندی )، غرفه‌های ستاد گردشگری، فروش تورهای نوروزی، مبدا حرکت تورها و …، غرفه توزیع افطاری ساده یکی از برنامه‌های نوروزگاه آزادی است.
اجرای استیج هنری جشنواره و پخش آن از شبکه ۵ سیما از ساعت ۱۲ ظهر، ویژه برنامه نوروزی شبکه سلامت به صورت پخش زنده هنگام سال تحویل از برنامه‌های سطح میدان است.
همچنین برای کودکان شهربازی پرتابل، غرفه‌های خلاقیت، هنری کودک، درشکه، کالسکه، دوچرخه، بازی‌های VR  و استیج که به صورت مستقیم از شبکه‌‌های پویا و امید و اپلیکشن شاد پخش می‌شود در نظر گرفته شده است.
بازدید از فضاهای بازدیدی برج آزادی به همراه بام و نمایشگاه‌های هنری مرتبط با نوروز و انقلاب اسلامی از دیگر ویژه‌برنامه‌های نوروزگاه آزادی است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.