شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Sunday, 8 September , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20713
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 14 اسفند 1402 - 15:47 | 113 بازدید | ارسال توسط :

بازدید معاون خدمات شهرى و محیط زیست شهر تهران از بیست و یکمین نمایشگاه محیط زیست

همزمان با دومین روز از  بیست و یکمین نمایشگاه بین المللى محیط زیست، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از این نمایشگاه بازدید کرد. به گزارش روابط عمومى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ «حسین نظری» با حضور در غرفه اداره کل محیط زیست و‌ توسعه پایدار شهرداری تهران بار […]

بازدید معاون خدمات شهرى و محیط زیست شهر تهران از بیست و یکمین نمایشگاه محیط زیست

همزمان با دومین روز از  بیست و یکمین نمایشگاه بین المللى محیط زیست، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از این نمایشگاه بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومى اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران؛ «حسین نظری» با حضور در غرفه اداره کل محیط زیست و‌ توسعه پایدار شهرداری تهران بار دیگر در جریان مهم‌ترین دستاوردهای عملی و اجرایى این مجموعه که در معرض نمایش گذاشته شده است قرار گرفت.

وی در جمع فعالان محیط زیستی و نیروهای داوطلب ضمن خداقوت به انجام اقدامات داوطلبانه آنان گفت: بی شک همراهی و همکاری نیروهای مردمی در جهت فرهنگ سازی محیط زیست  و انتشار و انتقال اقدامات صورت گرفته در شهر تهران، از فاکتورهای مهم در بهبود عملکرد می باشد .

نظری اظهار داشت: واقعیت این است که سیاستگذاری دولت در مورد محیط زیست در عین حال که شرط لازم است ولی کافی نیست و ضرورت دارد که جامعه نیز در این کار مشارکت داشته باشد .با توجه به  اهمیت محیط زیست در زندگی شهری ، هر فردی به نوبه خود باید به دنبال این باشد که چه کمکهایی برای حفظ محیط زیست و کمتر کردن آلودگیهای زیست محیطی می تواند انجام دهد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.