شعار همیشگی ما؛
۞ چراغ امید روشن است ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 11504
  پرینتخانه » اجتماعی, ویژه تاریخ انتشار : 05 فروردین 1402 - 20:47 | 34 بازدید | ارسال توسط :
از ابتدای فروردین تاکنون انجام شد؛

استقبال بیش از هزار و ۱۰۰ مسافر نوروزی از ایستگاه های گردشگری منطقه ۱۵

🔹 هزار و ۱۱۵ مسافر نوروزی از ابتدای فروردین از ایستگاه گردشگری منطقه ۱۵ بازدید کردند و از خدمات آن بهره مند شدند. 🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در راستای اطلاع رسانی واستقبال مسافران نوروزی؛ ایستگاه های استقبال از […]

استقبال بیش از هزار و ۱۰۰ مسافر نوروزی از ایستگاه های گردشگری منطقه ۱۵

🔹 هزار و ۱۱۵ مسافر نوروزی از ابتدای فروردین از ایستگاه گردشگری منطقه ۱۵ بازدید کردند و از خدمات آن بهره مند شدند.

🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن به شهروندان گفت: در راستای اطلاع رسانی واستقبال مسافران نوروزی؛ ایستگاه های استقبال از بهار و اطلاع رسانی در مبادی ورودی و خروجی تهران از اول فروردین برپا  و تا ۱۳ فروردین به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کنند.

🔹 او در ادامه به ایستگاه استقبال از مسافران نوروزی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه با برپایی غرفه های فرهنگی، پذیرایی، سلامت، اطلاع رسانی با حضور عروسک های تن پوش و… ، با توزیع بسته های گردشگری در میدان ثامن الحجج(ع) پذیرای شهروندان است.

🔹شیری افزود: همچنین ایستگاه های اطلاع رسانی با ارائه اطلاعات گردشگری، توزیع بسته های گردشگری و بروشور اماکن گردشگری شهر تهران در پایانه خاوران جنب ساختمان شهرداری منطقه ۱۵ با مشارکت پلیس راهور، اورژانس و معاونت های اجتماعی و فرهنگی و خدمات شهری از ساعت ۱۰ الی ۱۷ میزبان مسافران و شهروندان عزیز است.

🔹 شهردار منطقه در ادامه یادآور شد: با استقرار افراد راهنما و پاسخگو در ایستگاه های اطلاع رسانی، اطلاعات لازم در خصوص تورهای گردشگری نوروزی شهر تهران، مکان های اسکان مسافرین و …  در اختیار شهروندان و مسافران قرار می دهند.

🔹 برپایه این گزارش؛ ایستگاه های یاد شده از ابتدای فروردین برپا و تا ۴ فروردین با ارائه خدمات پیش بینی شده پذیرای هزار و ۱۱۵ مسافرو گردشگر نوروزی بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : 0
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.