امروز : دوشنبه, ۱۳ آذر , ۱۴۰۲
نمایشگاه های تجاری چین براساس سیاست ها ارزیابی می شوند
رضا حریری اظهار کرد: هرکدام از نمایشگاه ها به یک منظور برپا می شوند. تعدادی از آنها تجاری و برخی دیگر تشویق به واردات است.
او با تاکید بر اینکه نمایشگاه برای تجارت یک ابزار است نه هدف، خاطرنشان کرد: برای برگزاری نمایشگاه اقداماتی چون هدفگذاری تجاری، سرمایه گذاری،مسائل هنری و زیست محیطی انجام می شود. نمایشگاه یکی از ابزار های معرفی فضایی هایی است که چین تعریف کرده است.
رییس اتاق بازرگانی چین و ایران افزود: این کشور در دهه های گذشته اصرار بر جذب سرمایه یا صادر کردن کالا ها داشت اما در یک دهه اخیر سیاست هایش را به سمت تشویق به واردات تغییر داده است.
حریری در ادامه با بیان اینکه کشور چین از تمامی عرضه کنندگان، تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان در نمایشگاه دعوت می کند که خود محصولات خود را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: هدف این است که از کشورها محصولات مختلف خرید کنند تا وارد کشورشان شود.
او به تعامل برای تجارت ایران و چین اشاره کرد و ادامه داد: در چهاردهه اخیر تجارت این دو کشور شکل گرفته است و در سال جاری میلادی تا کنون به اوج رسیده است، تراز تجاری به نفع ایران، مثبت پیش رفته است و مقدار کالاها و صادرات از طرف ایران بیشتر بوده است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.